oMatko!

Magazyn świadomych rodziców

Zdrowie i uroda

oMatko! Trening! cz.3

Cześć! Nazywam się Monika Garboś, jestem trenerem i na co dzień pomagam innym kobietom osiągać lepszą sprawność i ładniejszy wygląd. Jestem też Mamą, która właśnie wraca do formy po trzecim porodzie. Zapraszam na trzecią już odsłonę cyklu „oMatko! Trening!” :-).

 

#1 Ćwiczenie

 

Ćwiczenie na kolejny tydzień to złożona sekwencja ruchów, która rewelacyjnie wzmacnia strefę CORE i obręcz barkową, a także poprawia ruchomość w biodrach oraz koordynację ruchową.

Zacznij w pozycji Plank – napnij brzuch, uda i pośladki, stopy trzymaj złączone, dłonie pod barkami.

Postaw prawą stopę obok prawej dłoni i oderwij od ziemi tą samą rękę. Podpierając się na przeciwnej dłoni przełóż lewą nogę do przodu i unieś lekko do góry. Wróć do pozycji wyjściowej i wykonaj to samo na drugą stronę. Powtórz ćwiczenie 5 razy na każdą nogę, w trzech seriach.

Powodzenia 🙂

 

 

#2 POSIŁEK

 

 

 

W kolejnej propozycji motywacyjnej chcę się z Wami podzielić moim ulubionym pomysłem na obiad – przepisem na kotleciki z łososia i kaszy jaglanej z pieczoną marchewką ?.

 

Składniki:

– 250g łososia

– pół szklanki ugotowanej kaszy jaglanej

– garść pestek słonecznika

– sól, pieprz, kurkuma, słodka papryka, imbir

– łyżka sosu sojowego

– jedno jajko

– szczypiorek

– marchewka

– trzy łyżki oliwy

– ząbek czosnku

Łososia pokrojonego na mniejsze kawałki wrzucamy do miski z ugotowaną kaszą i resztą składników. Miksujemy blenderem niezbyt dokładnie, tak aby pozostało trochę większych kawałków.

Z powstałej masy formujemy kotleciki i układamy na blasze piekarnika.

Pieczemy około 15 minut w temperaturze 180 stopni Celsjusza. Na koniec posypujemy szczypiorkiem.

(Do masy można dodać jeszcze szpinak lub suszone pomidory).

Marchewkę kroimy w słupki i wrzucamy do naczynia żaroodpornego. Dolewamy trzy łyżki oliwy, dodajemy rozdrobniony ząbek czosnku, starty imbir, kurkumę, słodką paprykę, sól i pieprz. Mieszamy wszystko i pieczemy razem z kotlecikami. Marchewkę można włożyć do piekarnika 5-10 minut wcześniej.

 

 

#BIO

 

Monika Garboś

Mama Aleksandra, Cypriana i małej Gai, żona, trener Crossfit Level1, instruktor fitness specjalizująca się w treningu funkcjonalnym oraz Mobility. Prowadzi stronę FB Trener Mama, na której przybliża tematy treningowe, macierzyńskie i dietetyczne. Na swoim profilu instragramowym @monika_trenermama inspiruje ładnymi zdjęciami swojego macierzyństwa, gotowania i skandynawskiego domu. Na kanale YT Trener Mama pokazuje, jak osiągać określone cele treningowe.

 

Reklama

Polecamy!