10 marek kosmetycznych od zagranicznych gwiazd

Udostępnij:

10 marek kosmetyków od zagranicznych gwiazd

Beauty Ideas /. Pomysły na makijaż Jak często na Twój wybór produktów kosmetycznych wpływa głośne nazwisko i rozpoznawalna marka? Jeśli zwracasz uwagę na ten czynnik, a nie tylko na skład, to proponujemy Ci zapoznanie się z 10 topowymi markami, które zostały stworzone przez celebrytów. A jak pokazuje praktyka, przy ich bogatym doświadczeniu, na pewno nie potrafią nam źle doradzić, a tym bardziej stworzyć.

1. "Haus Laboratories" Lady Gaga

"Kiedy byłam młoda, nie sądziłam, że jestem piękna. I kiedy próbowałam znaleźć harmonię między moim wewnętrznym i zewnętrznym ja, moc makijażu została mi objawiona" - to słowa, którymi piosenkarka otwiera dla nas markę na swojej stronie internetowej "Haus Laboratories". Ekstrawaganckie kosmetyki divy muzyki pop zamknięte są w matowych, czarnych buteleczkach. Znajdziesz tu wszystko, od eyelinerów po pomadki we wszystkich odcieniach. I oczywiście Lady Gaga nie byłaby sobą, gdyby nie dodała do swojej kolekcji błyszczyków w szmaragdowych odcieniach i paletek cieni do powiek we wszystkich kolorach tęczy. Swoją drogą, większość produktów reklamuje sama artystka.



2. "Honest Beauty Company" Jessica AlbaW przeciwieństwie do

całkowicie czarnej marki Gagi, Jessica Alba stworzyła lekką, romantyczną kolekcję kosmetyków do pielęgnacji siebie. Aktorka rozpoczęła swoją działalność w 2011 roku. Mówi, że impulsem do tego były narodziny jej córki. Wszystkie popularne marki wywoływały u jej córeczki reakcję alergiczną. W ten sposób aktorka wpadła na pomysł kosmetyków tworzonych bez użycia sztucznych zapachów i produktów ropopochodnych. Teraz marka Alba obejmuje nie tylko produkty dla niemowląt, ale także wszelkiego rodzaju akcesoria pielęgnacyjne. Marka szczególnie skupia się na produktach do pielęgnacji skóry problematycznej, co można zobaczyć na oficjalnej stronie Honest Beauty Company.



3.

"

'Flower Beauty' Drew BarrymoreW

wywiadach aktorka zawsze powtarza, że najlepszym makijażem dla każdej dziewczyny jest uśmiech. Nie przeszkodziło jej to jednak w stworzeniu w 2013 roku znanej marki kosmetycznej. Barrymore podkreśla, że piękno powinno być dostępne dla każdego. Polityka cenowa firmy Flower Beauty jest dość lojalny w porównaniu do innych marek na naszej liście.



4.

"


"Fenty Beauty" by RihannaW

2017 roku gama kosmetyków marki Rihanna zrobiła furorę w branży kosmetycznej. Plotka głosi, że piosenkarka ma supermoc, która zamienia w złoto wszystko, czego się podejmie. Jej marka obejmuje wszystkie rodzaje produktów do tworzenia żywego makijażu, ale Fenty Beauty w szczególności znana jest z gamy rozświetlaczy dla wszystkich odcieni skóry. Przy okazji eksperci uważają, że oprócz silnej kampanii marketingowej, gwiazda odniosła sukces z premierą kosmetyków również dlatego, że jest bezpośrednio zaangażowana w wypróbowywanie każdego produktu na sobie.



5. "Kylie Cosmetics by Kylie JennerWięc,

gdzie


byśmy

się obyli bez jednego z rodziny Kardashianów. Pretty Kylie nie tylko stworzyła markę nazwaną swoim imieniem. Zrobiła z tego ikonę. Sądzimy, że niewiele jest czytelniczek, które choć raz nie użyły matowego błyszczyka młodej Jenner. Firma makijażowa celebrytki jest już wyceniana na prawie miliard dolarów. I choć Kylie zaczęła od błyszczyków i pomadek w 2015 roku, to teraz Kylie Cosmetics rozszerzyła swoją ofertę o wszelkiego rodzaju produkty do wykonania nieskazitelnego makijażu. A jeśli masz ochotę na kilka ciekawych pomysłów, w których się zakochasz, sprawdź ten artykuł o urodowych stylizacjach znanych projektantów.



6. "Kora Organics by Miranda KerrŻona

miliardera Evana Spiegela supermodelka Miranda Kerr wierzy, że prawdziwe piękno każdej kobiety tkwi w zdrowiu. Dlatego też Australijczyk stworzył markę, której mocną stroną jest ekologiczność. Na stronie Kora Organics można szczegółowo przeczytać o składzie każdego kosmetyku, zapoznać się z certyfikatem jakości i mieć pewność, że wybieramy tylko to, co najlepsze. Skutecznymi produktami marki są olejki do twarzy, maseczki i serum. To zapewne dzięki stosowaniu tych produktów piękność Kerr wcale nie wygląda na swoje 37 lat.



7. "Rimmel "Rita OraBrytyjska

piosenkarka wyrzeźbiła swoją własną, unikalną niszę w branży kosmetycznej. Wraz z marką Rimmel, artystka wprowadziła na rynek linię matowych pomadek i lakierów do paznokci. Ciekawy design i jaskrawe kolory nie pozostawią żadnej fashionistki obojętną!



8. "Sejaa" by Gisele Bund

chenMarka od brazylijskiej supermodelki Gisele Bundchen stała się rewolucyjna w 2010 roku, kiedy trafiła do sprzedaży. Wszystkie składniki kosmetyków do pielęgnacji twarzy wykonane są wyłącznie z ekologicznych i naturalnych składników. Chociaż, czego innego można by się spodziewać po obecnym Ambasadorze Dobrej Woli ONZ? Jego nazwa w dosłownym tłumaczeniu oznacza "być" i sugeruje, że aby być pięknym, należy przywrócić harmonię naturze i sobie samemu. Niestety, jak wynika z najnowszych informacji, manekin na razie wstrzymał sprzedaż i produkcję kosmetyków. Firma prawdopodobnie przejdzie wielki rebranding. Więc, powodzenia, Gisele!

9. "Meaningful Beauty" by Cindy Crawford

54-letnia Cindy Crawford prowadzi dużą markę kosmetyczną pod parasolem "anti-ageing", czyli produktów przeciwstarzeniowych. Systemy pielęgnacyjne marki "Meaningful Beauty". składają się z dużej liczby produktów. I choć każdy z tych składników można kupić osobno, kosmetolodzy nalegają na efekt tylko zintegrowanego stosowania. To prawda, eksperci ostrzegają, że takie substancje jak retinole (agresywne formy witaminy A) i kwasy spowalniają proces starzenia się. Dlatego stosowanie kosmetyków przez Crawford jest możliwe tylko po konsultacji z lekarzem. Jeśli jesteś równie ciekawa tej kwestii, zebraliśmy dla Ciebie kilka sprytnych wskazówek dotyczących wyboru kremów i innych produktów przeciwstarzeniowych.



10. Sarah Jessica Parker perfumyZakończymy

nasz top na nucie zapachowej. Aktorka Sarah Jessica Parker od lat z powodzeniem prowadzi własny biznes. Oprócz oszałamiających butów, aktorka z powodzeniem stworzyła własną linię perfum. Jej popisowe zapachy Covet i Lovely, jak również wiele innych, stały się już kultowymi hitami. Na stronie internetowej marki zapachowej SJP można zapoznać się z pełną listą zapachów. Przy okazji, dobra wiadomość dla fanów Sary: już niedługo ukaże się sequel Sex and the City.



Oczywiście, nie wszystkie marki celebrytów są dostępne dla przeciętnej, codziennej kobiety. Nie zapominajmy jednak, że jesteśmy dziewczynami i nie ma co szukać powodów do rozpieszczania się. A jeśli już używałeś któregoś z produktów z naszej listy, czekaj na opinie w komentarzach pod artykułem.
Autor: Daria Shimanskaya Omów artykuł
  • Aktualności
Powiedz znajomym: Subskrybuj magazyn:
  • Przeczytaj także
  • Komentarze