oMatko!

Magazyn świadomych rodziców

Zdrowie i uroda

oMatko! Trening! cz.1

Witajcie! 🙂

Nazywam się Monika Garboś, jestem trenerem i na co dzień pomagam innym kobietom osiągać lepszą sprawność i ładniejszy wygląd. Jestem też Mamą, która właśnie wraca do formy po trzecim porodzie. Wiem, że na każdą z nas motywująco działa pozytywny przykład, dlatego wraz z magazynem oMatko! przez najbliższe 4 tygodnie będę dostarczać Wam dużej dawki motywacji i pomysłów, aby łatwiej było Wam zrobić krok w stronę lepszej jakości życia. W każdym tygodniu dostaniecie pomysł na ćwiczenie wzmacniające i wysmuklające całe ciało, przepis na zdrowy i łatwy posiłek oraz migawkę z mojej codzienności.

 

 

#1 ĆWICZENIE

 

Na najbliższy tydzień proponuję Ci ćwiczenie, które angażuje funkcjonalnie całe ciało – wzmacnia nogi, brzuch i plecy, rzeźbi pośladki i ramiona. Wykonując je, pamiętaj, aby w pozycji deski napiąć mięśnie brzucha i ud, aby miednica nie opadła poniżej linii barków. W pozycji przysiadu kieruj kolana na zewnątrz i stój na całej stopie, nie odrywając pięt. Wykonaj ćwiczenia 10 razy w 5 seriach. Zatrzymaj się przez chwilę w każdej pozycji.

 

 

#2 PRZEPIS

 

Przepis na kotleciki z soczewicy i amarantusa, popijane chłodnikiem warzywnym:

 

Kotleciki:

– szklanka czerwonej soczewicy

– 1/2 szklanki amarantusa

– 6 kawałków suszonych pomidorów

– 2 ząbki czosnku

– zielona pietruszka

– 2 jajka

– sól, pieprz, kurkuma, słodka papryka, imbir

Soczewicę i amarantus wsypujemy do garnka i dolewamy do nich dwa razy więcej wody. Gotujemy 10–15 min, aż wchłoną wodę.

Przekładamy do miski, dodajemy pokrojone suszone pomidory, posiekany i podsmażony czosnek, pietruszkę, jajka oraz przyprawy.

Formujemy kotleciki i smażymy je na oliwie lub pieczemy w piekarniku po obu stronach na złoto.

 

Chłodnik warzywny:

– przecier pomidorowy

– jeden ząbek czosnku

– 1 cebula

– 1 ogórek zielony

– 1 papryka

– 8 solonych krakersów, sól i pieprz wg uznania

Miksujemy wszystkie składniki w blenderze i podajemy do kotlecików. Smacznego!

 

 

#BIO

 

Monika Garboś

Mama Aleksandra, Cypriana i małej Gai, żona, trener Crossfit Level1, instruktor fitness specjalizująca się w treningu funkcjonalnym oraz Mobility. Prowadzi stronę FB Trener Mama, na której przybliża tematy treningowe, macierzyńskie i dietetyczne. Na swoim profilu instragramowym @monika_trenermama inspiruje ładnymi zdjęciami swojego macierzyństwa, gotowania i skandynawskiego domu. Na kanale YT Trener Mama pokazuje, jak osiągać określone cele treningowe.

 

Reklama

Polecamy!