oMatko!

Magazyn świadomych rodziców

Zdrowie i uroda

oMatko! Trening! cz.4

Witajcie!

Dziś mam dla Was coś, co pozwoli Wam wspaniale zacząć dzień!

Po pierwsze, ćwiczenie które wykonacie jeszcze zanim wstaniecie z łóżka, a dzięki niemu pożegnacie ból pleców na cały dzień.

Po drugie, najprostsze ciasto świata – pyszne, mocno czekoladowe, wilgotne brownie, które bezkarnie połkniecie na śniadanie!

 

#1 ĆWICZENIE

 

Ćwiczenie na „dzień dobry” polega na tym, że zanim jeszcze wstaniemy, siadamy na brzegu łóżka, układamy dłonie na potylicy i mocno ściągamy łopatki. Potem oddalamy łopatki od kręgosłupa łącząc łokcie ze sobą. Wracamy do pozycji wyjściowej ze ściągniętymi łopatkami i przechylamy się w bok, kierując jeden łokieć w stronę biodra. Powtarzamy ćwiczenie po 5-10 razy na każdą stronę. Po tygodniu takiej pobudki poczujecie ogromną poprawę samopoczucia w ciągu dnia! Przetestowane, sprawdzone – działa!

 

 

#2 POSIŁEK

 

Któż nie lubi słodkich śniadań? Ale przecież mówi się, że śniadanie powinno być białkowo-tłuszczowe… Brownie z fasoli i oleju kokosowego, bez cukru i mąki, załatwia sprawę! Pierwszy kawałek jemy na śniadanie, a drugi kroimy i zabieramy ze sobą do pracy.

 

Składniki:

– puszka czerwonej fasoli

– dwa banany

– 6 daktyli

– 3 łyżki kakao

– 1 jabłko

– 2 jajka

– pół szklanki oleju (kokosowego)

– pół łyżeczki sody oczyszczonej

Daktyle moczymy w ciepłej wodzie aż zmiękną. Następnie blendujemy je razem z bananami, wypłukaną fasolą i resztą składników. Po uzyskaniu gładkiej masy wkrajamy obrane jabłko (można dodać również orzechy lub ziarna), przelewamy do keksówki i pieczemy przez 30 minut w temperaturze 180 stopni Celsjusza. Smacznego!

 

 

 

#BIO

 

Monika Garboś

Mama Aleksandra, Cypriana i małej Gai, żona, trener Crossfit Level1, instruktor fitness specjalizująca się w treningu funkcjonalnym oraz Mobility. Prowadzi stronę FB Trener Mama, na której przybliża tematy treningowe, macierzyńskie i dietetyczne. Na swoim profilu instragramowym @monika_trenermama inspiruje ładnymi zdjęciami swojego macierzyństwa, gotowania i skandynawskiego domu. Na kanale YT Trener Mama pokazuje, jak osiągać określone cele treningowe.

 

 

Reklama

Polecamy!